Solsol

Har haft underliga, konstiga och hemska drömmar inatt. Oanade känslor uppenbarade sig. Well, well, its just dreams, men usch vad verkligt allt var och känslorna kändes så starka!

Idag fick jag sova till ca. 13.30. Skönt. Men det blev inte så många timmars sömn ändå eftersom drömmarna spökade och jag hade lite svårt att somna om då och då.. Efter det fixade jag frukost och åt det och mamma hade gjort kaffe som fick sällskapa mig. Sen så gick jag ut en sväng, jag var skitsnygg, jag lovar, den röda jackan och lite till, mene... Tja.. Mer info ges inte.

Dagen har gått både snabbt och fort. Jag har suttit ute i solen en massa och latat mig. Jag har sett ut som en hollywoodkändis, iaf så som de gör när de bara har slängt på sig allt i all hast, but hey, så gjorde jag med. Kanske skulle bli en av dem? Eeeeller inte. Det fick även bli en tur med inlinesen idag, men det var jobbigt idag. När jag kom hem var jag svimfärdig och allt snurrade, varför vet jag inte..

Det är min dag.. Ska se på film vid 22, på 6an. Intreseeklubben antecknar..
2007-03-25 @ 20:47:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91