Spontan bio, palacebesök, en jobbdag..

Igår blev en spontan och impulsiv dag/kväll. Från början skulle jag endast ha varit en fyllechaffis och eventuellt träffat Malin. Så blev det inte, alltså med Malin. Vid cirka 18-19 så hade jag ännu inte fått reda på hur kvällen skulle bli. Det kom som ett bombnedslag att jag och Janni skulle på bio. Det fick vi för oss bara sådär. Därefter så fick jag reda på att jag skulle vara fyllechaffis iaf. Då blev det lite problem... som löste sig. Jag och Janni stannade kvar i Kalmar fram till 02. Och gjorde vadå? Jo, det blev en kväll på Palace trots allt.

Innan dess så skulle jag hinna äta och sen hämta pengar. Detta skulle göras på mindre än 30 minuter. Pengarna skulle hämtas hos grannen, som hade sina två söner hos sig och två andra snyggingar. Sen körde jag race till Nybro och hämtade lite grejer och Janni. Därefter blev det stressigt in till Kalmar.. Pakera vid fängelset och sen springa till Saga därifrån. Janni var lite lat, men jag fick henne att springa ett tag. Haha, kul det måste ha sett ut. Vi hann precis i tid. Vi såg Beck-Den svaga länken. Jag rekommenderar den, den satte sig lite på psyket i början, det var humor i den.. Ja, en bland de bästa Beckfilmerna enligt mig. Lite annolunda på något sätt. När filmen var slut var klockan ca. 22 och Palace hade öppnat. Innan jag och Janni kom hade de kommit EN person. Haha, vi kände oss lite mobbade, men wtf. Baren var ju ledig för oss. Det visade sig att Janni blev lite sugen på alkoholen, men den fick inte jag röra. Därför blev det alkoholfria drinkar för mig och dom var goda! Det kom mer folk och kvällen blev jättelyckad! Det var kul, kul och kul! Jag hade kul fast jag var trött och nykter. Riktigt kul. Träffade roliga människor. Allt och lite till. Det bästa var när jag kollade på mobilen när vi skulle åka hem.

Hem ja... Brudarna hade raggat upp lite killar och de blev sugna på fyllemat. Därför bar det av till Cafe corner, men jag var ganska motvillig eftersom jag ville hem och få lite sömn innan jag skulle upp, men nene. De köpe sin mat. Jag körde två liftare till Stensö och därefter bar det av till Lindsdahl. Eh? Ja, precis. Efter den strapatsen blev det Nybro nästa. Från Nybro till Målerås tog det endast 15 minuter. Fortfort. Jag vet, jag var trött och ville hem. Anna-panna kom i säng runt 04.30 ännu en gång och upp vid 08.45. Ca. 3 timmars sömn eftersom det blev lite uppvak och sådan...


Jag kände mig vääldigt pigg när jag vaknade, in i duschen, duscha snabbt, sminka sig snabbt och frukost snabbt. Åka till jobbet. Öppna affären, och vet ni vad. Det var ganska okej idag, det var nästan folk hela tiden! Haha, bra dag idag! Därefter var grannen lite lat och orkade inte handla själv så det fick jag misann ge dem.. Därför blev det lite prat där och sen gick jag hem och hamnade i sängen ett tag. Lite senare cyklade jag och Pierre iväg och han fiskade lite medan jag tittade på. Sen åt vi ett par kanelbullar och cyklade hem för det var så jävla kallt och mamma ville ha hem mig för att jag skulle äta. Bra och trevligt tidsfördriv. Nu sitter jag här och skriver och skriver för att fördriva tiden fram till då Tyst vittne börjar.


Det kommer förhoppningsvis någon/några bilder så småningom på mig och Janni under kvällens gång. Om nu fotograferna tog med oss, dock var de väldigt heta på gröten när de gällde oss. Thats fun! Man blir jämt så jävla snygg, men det bjuder jag på!
2007-03-31 @ 20:19:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91