Vad är vad?

Ska jag sammanfatta alla dagar så kan jag gör det med ett ord; Skit.

Allt har bara gått åt skogen hela tiden. Jag orkar inte mer. Jag är så less på skolan och dess arbeten. Jag orkar inte med all press överallt, det är för mycket. Jag orkar inte att oroa mig så mycket för allt. Jag orkar inte vara allas lilla mamma, det sker undermedvetet och är svårt att vänja sig av med.

God sömn, vad är det?
Lugn, vad är det?
Frihet, vafan är allt detta?


I fredags var det utgång. Igår var det segdag hemma och senare hamnade jag i Alstermo hos min faster och farbro. Skulle bara varit där för att skriva ut projektarbete men det blev visst 3½ timmar. Lite prat med min faster. Det uppskattade jag! Det var ingen som sa "Ryck upp dig! Tänk på dom som har det värre..! Det är väl ingen fara med dig?!". Nej, hon förstod, hon lyssnade. Skulle inte det som har hänt skett skulle hon kanske varit en av dom som sa så, vad vet jag.
Idag är en riktigt dålig dag.

Jag vet, jag klagar och klagar.. Ännu en gång så är detta min blogg, jag måste få skriva av mig. Jag har inte sagt att någon MÅSTE läsa, ni gör det självmant. Right?
2007-03-18 @ 17:29:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91