Vill inte vara mig

Sure got my piece of heaven
an angel in disguise
Gone wild



Ibland, ofta, alltid beter jag mig som en jävla idiot. Jag vet inte vad det är som flyger i mig, djävulen själv kanske? Hur dum får jag vara? Jag vill inte vara jag, jag vill vara någon annan. Någon annan som är mycket bättre. Någon som inte beter sig som mig. Varför är jag inte någon annan som vet bättre och är bättre?

Jag vill inte vara den som beter mig som jag gör ibland. Det är inte jag. Eller så är det verkligen jag. Om det nu är jag så lär jag inte bli särskilt omtyckt av andra, ännu mindre av mig själv. Vad spelar det för roll om jag ändå inte är omtyckt av mig själv nu? Ingen alls kanske.

Jag försvinner sakta men säkert in i min fanasivärld igen. Allt annat gör så ont, men det har det desvärre börjat att göra i min fanastivärld också. Jag vill inte vara i den heller. Jag vill bort. Jag lekte lite med ödet ikväll.
2007-03-05 @ 22:14:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Rodriguez

anna, nu några timmar senare, läser jag igenom vad jag skrev och allting känns så distant, jag menar det, jag tränar som en drog. När effekten är över känner jag mig som ett tomt skal. Om livet går emot dig vet jag precis hur det känns.
Jag känner mig alltid så ensam, så jävla ensam. Helt ensam, nästan ingen att prata med i mitt liv, än färre jag fysiskt kan hålla om. Jag försöker leva på vad jag själv kan skapa, men det räcker inte.
mitt liv känns så jävla kasst. jag orkar inte ens tänka på det de flesta dagar.

2007-03-05 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91