A better day

Idag har varit en bra dag, mycket bättre än igår iaf.

Var iväg en sväng i Orrefors idag igen, träffade Janni en snabbis. Sen åkte jag hem, tråkade, gjorde mig i ordning och åkte in till Växjö med Frida och hennes kusin Emelie för att se bandet "Frontback" som är typ.. rock/alternativ/"pop". Svårt att sätta ett begrepp om dom tyckte jag. Men väldigt bra var dom, både sångmässigt och scenmässigt. Så..ja, jag hoppas att dom kommer att bli lite mer berömda. Tv4 var där och filmnade dom så att på fredag klockan 09.15 så kommer dom visa ett litet klipp därifrån hörde jag talas om. För er som råkar vara intresserade... och inte har något annat för er vid den tiden på morgonen.

Såhär såg jag ut idag;
  

2007-11-27 @ 21:37:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du skriver varje dag, ;o najs.

2007-11-27 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91