Kalmardag

Idag har det blivit en sväng med Janni i Kalmar. Jag åkte vid 13.15 och var hemma 20.30 typ. Hmm, tiden bara flög iväg och jag är så glad när jag slipper vara hemma just nu. Dock är jag helt jävla slutkörd, känner mig så sliten så det är inte sant. Helt död typ. Jag ser sådan ut också. Huvudet värker för att jag har så ont i nacken, mat är bara gott ibland, oftast äter jag bara för att annars skulle jag falla ihop. Inget ser särskilt vackert ut, allt ser bara vardagligt ut. Usch. Ens mående blir inte bättre av ett trött gråaktigt väder som är ute.

Jag handlade och handlade, fast en del var faktiskt julklappar, nu har jag endast ett par kvar. Måste fundera ut vad och till vilka jag har köpt med. Lite klurigt. Intressant att veta.

Uschochfy. Jag mår inte bra, inte alls.. Jag kanske börjar bli sjuk? Nä.. eller jo, av att hålla allt inom mig. Yay, jag är stark, starkaste i värlen och fasader är min grej. De ni! Om ni bara visste...

Nu ska jag berätta en hemlis, jag orkar inte duscha ikväll, det får bli i morgon... Då är det något som är fel, jag duschar typ alltid på kvällen innan jag ska lägga mig! men.. idag orkar jag verkligen inte.
2007-11-28 @ 22:03:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91