Kosta, mys o träning

Igår blev det en sväng till Kosta med brudarna. Det var najs. Gud så mycket fult det finns där egetnligen. Det är riktigt läskigt ibland. Har man turen så kan man hitta ett och annat fynd. Jag hittade mig en tröja som jag går omkring och gosar i. Varm o skön, myys. Jag hittade även lite bra-att-ha-grejer såsom typ något ljusmojs.. Så nu om dagarna då jag inte har något att göra ska jag göra ljus och pynta dem, eller vad det nu står på baksidan av det jag köpte. Pyssel är kuul.

 
Ibland kan man ha roligt på mattor.. Men det är inte vilken matta som helst, den flyyyger! Janni med benen i luften och Carro..tja..

Efter jag hade lämnat av dessa två brudar i Nybro sen framåt kvällen stressade jag hem för att slänga i mig lite mat och sen åka hem till Krille. Trots att jag inte känner så mycket ork och lust så fick du tillbaka lite av det igår. Vi såg på en kass film, signs eller något sånt. Lagom kul att se den när man har sett parodin på den i någon av alla Scraymoviefilmer. Tur att sällskapet man hade var något att ha iaf. Så skönt att bara kunna sjunka in i din famn och veta att man inte behöver ge några förklaringar. Som du sa, ibland behövs bara kroppspråket. I need you.


Idaaag så har jag haft fullt upp också. Först jobbade jag 4½ timme, ganska segt idag.. Som tur var kom chefen och löste av mig. Jag åkte hem, slängde i mig lite mat, åkte hem till farmor och lämnade en sak. Fick lite kaffe och kaka där, gottigt! Jag åkte hem, drack lite mer kaffe och tog en macka. Slänga på sig träningskläderna för att sedan dra till Nybro för att träna Core med Carro. Lite speciellt sådär, träning för mage och sånt var det iaf. Konstigt nog så kommer jag nog ha lite träningsvärk i höfterna i morgon i stället. Men men..

Det var mina två dagar detta..

2007-11-08 @ 22:36:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91