Likt ett monster

Du må tycka illa om mig och inte vilja veta av mig.. Men jag tror aldrig att jag kommer att kunna släppa den tanken.


Det är så mycket jag vill säga, det är så mycket jag vill få ur mig. Så fort jag ska ge det ett försök står jag tom på ord. Orden tappade sin starka grund som de låg på och lämnade endast ett tomrum av svart mörker. Jag hatar tiden innan man ska sova. Jag verkligen hatar den! Så fort det blir kväll och jag vet att snart., snart måste jag lägga mig kommer ångest smygande. Det känns som att den har stått på vakt hela dagen och bara väntar på att få hoppa på mig! Likt ett monster som den är. Visst fan slår den till, åter och åter igen men jag blir mindre och mindre när den får övertaget.


Det var öppet hus på polishuset i Kalmar ikväll. Gissa vem som kikade in där, jo jag. Väldigt intressant och jag är nästan helt säker på att jag ska söka in i maj, men mycket kan ju ske.. Men polisyrket har nästan alltid funnits där i bakhuvudet. Den som lever får se..  

2007-11-12 @ 21:06:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91