My first try...

Damn, nu är jag riktigt trött, igen. Denna gången av hårt arbete, mycket bättre trötthetskänsla. Var mycket att göra idag, hann inte det jag ville hinna, men jag arbetade på. Det var lite småkul idag faktiskt. Galna tanter och gubbar, och så jag.

Eftersom jag höll på att bli tokig av att inte göra något igår så tog jag mig en sväng till Krille runt 20-20.30tiden och stannade till nästan 23.30. Kunde stannat där för evigt. Som ni alla vet, jag är inte den som har förhållanden, jag är inte den som klarar av sånt. Panik är det enda som rör sig i mitt huvud när jag hör det ordet. På något vänster så har jag ändå lyckats skaffa mig ett förhållande. Jag är rädd, men jag försöker ändå. Vi har våra villkor, det är inte som hos så många andra, vi har speciella överenskommelser. Jag är glad för att jag har dig. Det kommer inte vara för alltid, men ett tag. Ett tag är bättre än aldrig. Tack.

Sååå...nu vet ni det också.
2007-11-01 @ 21:59:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91