Mycket som händer och sker..

Wha, det är mycket som händer just nu. Har lite svårt med att fokusera mig. Jag måste ha mycket att göra, vill göra saker typ hela tiden. Jag tvingar mig till det.

Iaf, jag har varit på Ullared med Janni förra tisdagen, det var väldans kul och tanterna i bussen är bara för roliga ibland :P Vi shoppade loss...och vi orkade inte bry oss om så mycket julklappar i år.. så det får bli ett senare bestyr och problem.

Sen i torsdags innan allt hände var jag på stan med mamma, det var också väldans kul. Ibland är hon för knasig och man undrar var hon kommer ifrån, kanske precis som jag. Sen måste jag bara säga tack till dig, som lät mig komma, trots att det var sent, trots att du skulle upp dagen efter och allt. Tack så jättemycket, tack för att du finns. Du är ovärdelig sötnos.

I fredags var jag hemma och segade, sen på kvällen åkte jag, Janni och Alex på bio. 1408, bra början, sen blev den långdragen. Tack för att ni ställde upp och orkade ägna er tid till mig, tack för att ni ställde in era andra planer. Tack.

I lördags så städade jag i mitt rum, grundligt, jag var helt slut sen. Det behövdes, och det var bra terapi...

Igår så.. wha, du är underbar och bäst. Gosigare och retsammare får man leta efter. Igår var magiskt.


Idag så har jag varit en sväng i Nybro och sen åkte jag till Orrefors och hälsade på Janni-banani. Där fick man sig ett par skratt. Jag som inte kan pilla bli saker... och du som säger att det kostar 167, vi säger att du ger mmgi 168 då så får du växel tillbaka. HAHA, smart Janni! :D
2007-11-26 @ 19:01:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91