Some pics..


Detta är en bild sen i fredags. Christoffer och Danne, tyvärr ville partypirissarna inte följa med oss partyprinssesor ut utan de valde att sitta hemma och festa vid en dator. Dessa killar :P Musiktävlingen var iaf kul :)

 

Jag har även tråkigt så jag fixade naglarna. Och jag har varit och blvit nålstucken idag. Fasen vad det kändes i handleden idag, men det gick över sen som tur var. Wha, läskig känsla är det när man får såntdär kallat "chi", men ändå skönt på något sätt. Det bara strålar iväg en mysko känsla.


I morgon ska jag jobba i vår lilla affär. Alltså, ingen sovmorgon för mig, eller tja, till tio i nio... men Anna vill sova länge. Detta känns som ett väääldigt meningsfullt inlägg, tyvärr, jag är väldigt uttråkad. Måste göra något. Lagade mat förut, typ någon brocolipaj, den var god, men jävligt mättande. Fast, mat ska vara mättande, right? Om ca. 10 minuter ska jag köra och hämta mina gulliga småbröder från en kort visit på innebandyträning som jag aabslout inte får vara med på. Vadådå, det är kul, men jag skulle bara förlöjliga dom tycker dom.. Snälla dom är va? Ändå skjutsar jag dom, pjta, det beror väl på att jag har tråååkigt :)
2007-11-15 @ 20:41:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91