Trött på mardrömmar

Åter igen vaknade jag av mardrömmar i natt. Den ena var hemsk och den andra var mer.. äckligt illamåeendeframkallande.. Först och främst drömde jag att hela min familj blev mördad, förutom pappa. Det hela började med att det ringde på dörren, jag öppnade, kollade, där ute låg en man på golvet, död. Det var bara blod runt honom, jag stängde dörren för att säga till resten av familjen. På något vänster visade det sig att denne snubbe utanför inte alls var död, han hade sedan gått in i huset och börjar skjuta vilt. Jag gick in på mitt rum, låste dörren och gömde mig i garderoben. Ringde 112, där fick jag höra att det inte var så viktigt att det var en mördare i mitt hus, det skulle dörja ca. 1 timme innan någon skulle bli ledig och komma. Jag fattade ingenting, bara satt där inne, i mörktet, tom. Det gick flera timmar, jag fick för mig att någon var i mitt rum. Till sist kom polis och sånt, då var det pappa som satt i mitt rum och väntade på att jag skulle komma ut. Jag gick runt i huset, såg mamma och mina bröder ligga döda. Omgivna av blod. Jag vaknade.. känslan var så verklig, jag orkade inte gå upp. .Sen klarnande det lite, kom fram till att det hela "bara" var en dröm.

JAG ÄR TRÖTT PÅ MARDRÖMMAR! Varför har jag dom?


När jag väl kom upp idag käkade jag frukost. Gjorde mig i ordning, dammsög, fixade lite annat, städa liiite i mitt rum.. Klockan närmnade sig halv sex då jag åkte iväg på akupunktur. Ännu fler nålar sattes i mig idag, ibland känns det läskigt. Blev iaf av med min huvudvärk jag har haft idag, än så länge...
2007-11-06 @ 20:43:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hampus

Ja, kaffe är bäst! Tack så mkt ;)

2007-11-06 @ 20:55:37
URL:
http://hampusvestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91