Vilken jävla helg

Ja, jävlar vilken helg det har varit.

I fredags var det förfest hemma hos Carolin utan henne, men vi hade kul iaf! Sen bar det av till Kalmar, KM o Palace. Eh, tja, allt var bra och roligt till slutet. På något vänster så slutade det ganska illa. Tydligen lärde man sig inte sist vart gränsen gick. Thats life. Nu dröjer det innan det kommer alkohol i min kropp igen iaf. Fy fan. Fast jag minns många glada ansikten under kvällens gång iaf. Det var kul så länge allt stod rätt till iaf.

I går vaknande jag runt 10tiden men det dröjde till 12 innan jag klarade av att stå upp. Allt var finfint förutom mitt jävla illamående, det var då inte att leka med. Usch.. sen skulle vi tydligen till Kosta igen, men fy fan vilken plåga att vara där. Där var det till att samla alla krafter. Kom hem, la mig, duschade mig och la mig igen. Mat den dagen var då fan inte att tänka på.

Idag har det varit en så mycket bättre dag! Mat har dock inte varit så lockande idag heller. Man blir inte så hungrig efter en dag med svält ni vet.. sen när man försöker äta så mår man illa och får ont i magen bara för att man inte är van vid mat. Mer än igår har jag fått i mig iaf, men långt ifrån det jag skulle behöva. Meeen iaf.. Jag vaknade efter ca. 14 timmars sömn, somnade runt 20 igår.. illa.. Vi käkade frukost hela famlijen bara för jag var uppe redan runt 10.00 idag. Pappa fick ett ryck och sa "vi åker till Jula!" Det var bara jag som nappade på idén för att jag inte ville sitta hemma. Stoffe följde med sen också. Vi gick en sväng på Jula, sen hittade vi ett par byxor till pappa på Dressman och ett par lite varmare skor till mig. Man kan tydligen inte strosa omkring i tygskor hur länge som helst tyvärr. Så småningom åkte vi hem. Gick en sväng.. fikade litelite. Därefter åkte jag hem till Krille en sväng. Underbarare sötunge till kille får man fasen leta efter. Dudududuuu <3 Tack för att du fick mig att glömma allt en stund igen, det behövdes verkligen, igen. Fy fan. Men tack!


Det stack till i mig, men jag låtsades som ingenting. Precis som du sa. Fan. Så jävla fel.
Så fort  jag blundar med ögonen när jag ska sova dyker det upp så många bilder i mitt huvud. På människor framförallt, och dom är inte i bra skick. Deras ögon skär in i mig. Gång på gång öppnar jag ögonen för att få bort bilderna, så fort jag stänger dem kommer nya ansikten fram. Jag blir galen. Det ska inte vara såhär.
2007-11-11 @ 22:16:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91