Alltid..?

I går innan jag skulle sova funderade jag ännu mer. Fan vilket skitsnack. Du sa att du alltid skulle finnas för mig, gör du det nu? Nä. Haha, förstår ni nu varför jag inte vill säga "alltid" och "aldrig" i sådanfall? "Jag finns här alltid för dig Anna". Yean, right. Är inte alltid, alltid? Finns du nu? Nej! Varför säga sånt? Man vet att orden aldrig kommer att hålla, säg inte orden då!

Jag drömde om dig i natt igen. Är jag patetisk eller är jag?

Drömde även annat också, mina drömmar blir mer och mer psyko än vad de ska vara. Jag är rädd. Klockan ringde idag, jag stängde av den och la mig ner, somnade nästan.. Sen började jag fundera över varför i helvte klockan ringde. Viiisstja, jag skulle upp och åka till Kalmar. Smart Anna, smart! VAKNA FÖR HELVETE OCH KOM NER PÅ JORDEN! SLUTA TYCKA SÅ JÄVLA SYND OM DIG SJÄVL! PATETISKA JÄVLA BRUD!


Iaf, Kalmar idag. Träffa Carro, vi gick till 4 kök och käkade och jag fick presenter! En tröja, öronhängen, trosor och ett sugrör med en anka som djävul. Supersött och fint min lilla Carolin! Tack! Sen gick vi omkring och strosade lite. Efter ett x antal timmar åkte vi hem till henne. Jag letade bland deras filmförråd medan Carro packade. Sen drack vi lite te, pratade lite till. Det var mys, jag var tuvngen att åka efter ett tag. Det hade dock varit jävligt trevligt med bubbelbad och solande. Synd att vi inte hade tid!

Jag åkte hem, städa lite snabbt i mitt rum. Åkte till Orrefors och hämtade Janni. Åkte hem till mig och gjorde pizza, eller jag gjorde för Janni satte igång med inspektion av mitt rum som vanligt och la sig en stund i sängen. Jag ropade att de var mat och hon masade sig sakta ut i köket. Vi gick in till mitt rum igen och satte på filmen "28 veckor senare". Haha, varför tycker ni den var bra? Den var... ganska kass... Men men.. Vi hade kul iaf. Tiden gick, jag följde Janni till bussen. Medan vi väntade försökte hon lära mig dansa någon konstig dans, jag sög på det.

Nuuu sitter jag här, ska duscha för att sedan lägga mig. Jobba i morgon... seeegt.
2007-10-19 @ 22:19:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns alltid här för dig, suger att du inte kunde säga som det var dock.. men jag finns här.. bara till att komma.. känner inte så annorlunda för dig nu, bara den avsky som uppstod, i will always love you,,

2007-10-20 @ 03:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91