..det går på rutin

Bara två tidiga mornar kvar denna veckan. Undra om jag kommer klara av dom? Det känns inte så..

Det känns som att väldigt mycket hänger på mig, grundas på mig, beror på mig just nu. Det är både positiva och negativa saker, dock vet jag inte om jag ska tolka det så tvetydigt? Jag får inget riktigt grepp om saker och ting, jag är splittrad och drömmande. Jag tänker för mycket, jag bryr mig för mycket. Jag har alltid brytt mig för mycket, sätter aldrig mig själv i första hand, det är bara onödigt ju. Alla andra är så mycket mer värda än mig, det bara är så. Ni är min bättre hälft, jag är allt det dåliga. Så brukar det oftast låta, nu vet jag inte ens om jag orka låta det låta på det viset, orkeslösheten ökar. Saker görs på rutin, ingen brinnande glädje i det, det görs bara för att det måste göras..

---

Det gör så ont att se de man bryr sig om så mycket må dåligt. Så ont.. Jag skulle vilja göra så att allt blir bra överallt med ett fingerknäpp. Det är dock inte så pass lätt har jag märkt. Det hjälper inte alltid hur mycket av sin själ man lägger ner. Det tycks ändå aldrig hjälpa.
 
2007-10-03 @ 20:25:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91