Farmor :)

Bara för att jag blev väckt av sjukgymnasten vid kvart i nio idag så kunde jag inte somna om, även fast jag är trött. Vaknade med en förkyldning, gud så kul! Verkligen.. Hörde ryckten om att de är marknad idag, och just nu på förmiddagen har jag verkligen inget för mig. Ringde till Farmor som var mitt uppe i äppelmosmojsnågonting..ehh?...iaf, hon blev väldigt glad över att jag ringde, det hördes så väl på rösten. Frågade om hon hade lust att följa med och visst hade hon det. Därför blir det en förmiddag med ett snabbesök på marknad. Det känns lite uppfriskande på något vänster, trots att det ser jävligt ruggit ut utomhus. Ska hämta upp henne om en sådär 40 minuter. Haha, hämta upp, vilken grej egentligen, förr hämtade de vuxna upp mig och inte tvärtom. Det känns bra, riktigt bra...

Seenare idag ska jag hämta upp Janni, mycket hämtande, därefter ska vi en sväng till Kalmar, mysa lite innan jag fyller år i morgon. Känns så tråkigt om man bara skulle sitta hemma idag.. för den delen skulle jag inte klara av det med alla tankar som gnager.. Och när vi är klara på stan och alla affärer har stängt som vanligt så kanske ska jag hämta pappa på Öland, vi får se hur det blir med den saken. Känns som att det är mycket hämtande iaf..

Bye!

2007-10-12 @ 10:27:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91