Födelsedagsbarn

Tja, en sväng till Kalmar med Janni blev det igår också ja. Vantar köptes, det var kallt ute! Hmm, och lite annat smått och gott inhandlades också, typ bara nödvändighter.

Mitt första grattis som jag fick idag var underbart, fint, tack. Sen har det bara trillat in fler och fler grattande. Men tja, Janni, jag är besviken, du höll inte det som du har gjort de senaste åren. Traditionen är bruten! Buhu, men, denna gången gjorde det inget, men nästa kanske? Vaknade ännu mer förkyld idag också, inte mycket sömn att ha i facit heller.. Spela roll, det är inte mycket som gör de ändå. Familjen kom och sjöng för mig, fick pengar, blommor, öronängen, pennor, läppglans, presentkort, choklad och så :) Tack, tack!


Nu ska jag gå och baka och städa lite för om ett par timmar kommer det några släktingar. Yaay..!
 
Btw, ja, jag fyller år idag, 19 långa år har jag nu levt.
2007-10-13 @ 15:31:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91