FREDAG!

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG! UNDERBART! Detta betyder följande: sista dagen med jobb denna veckan, sena tider nästa vecka, helg, jag får soooova, ingen klocka som ringer 05, bara göra sånt jag vill, typ.

Förstår ni hur underbart?!


Allt försvann igår en stund, det var så skönt, så lugnt och.. avskärmat. Allt bara försvann. Det var bra, tiden försvann med en gång dock. Jävla tv-spel.. orka läsa allt och se på hur man gör innan man kan göra något av saken.. Bah, nä, tacka vet jag annat. Tack för orden, det var nog det bästa man kunde få höra. Jag somnade med tröjan tätt intill mig, det var nog det bästa på länge att somna till.


Idag har jag stressat runt på jobbet som en jävla idiot. Massa, massa, massa skulle packas till halv tio. detta fick jag reda på runt.. halv åtta. Trodde inte att det skulle iväg idag och redan vid halv tio. Därav en jävla massa stress. Därefter när det var fixat och klart så fick jag en massa andra uppdrag som gjorde att jag fick stressa, och det gick åt skogen, allt tog längre tid.. Jag fick snabbstäda, snabba allt.. Lyckat? Inte särskilt, inte mitt fel. Jag var äntligen hemma ca. 14.45, när jag egetnligen skulle varit hemma 14.15.. Övertid? Yes. Var inte vad jag hade tänkt mig idag.

Tja, blev så vääldigt biosugen idag, eller redan i gårkväll. Smsade därför Janibanani, men hon var redan bokad av Alex.. wey.. Så.. då var jag ensam igen, ringde Carro som jag hade tänkt ringa efter jag hade bokat Janni som inte kunde.. Men Carro var påå! Yay! Synd bara att vi tre aldrig kan göra något kul tillsammans, förutom festa. Iaf, vi ska se "Järnets Änglar", hade dock velat se 28 weeks later, men på något vänster fanns inte den med idag, fast det stod att den skulle gå idag.. Biostaden är lite lustig, men de vet vi sen innan. Bio blir det iaf. Det ska bli mys. ....antar att jag kommer stressa snart här hemma också eftersom jag inte är klar med mina saker på lååånga vägar..
2007-10-05 @ 17:51:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91