Järnets Änglar

Järnets Änglar.. hmm.. Vad ska man säga om den filmen? Slutet var bäst, för övrigt var den ganska seg.. menee, vi hade ju trevligt på bion iaf. Men det är ingen film jag rekommenderar precis.

Efter detta så åkte vi till MCdonalds. Jag skulle ha en kanelbulle, men de hade ingen. Jag blev sur och tog bara en kaffe. Sen satt vi där, efter de åkte vi till Shell där jag köpte mig en giffel. Bara för att.. Runt 00.30 var jag hemma, trött.

Sov en sådär 11-12 timmar inatt, gud så jävlar skönt. Ingen väckaklocka, ingenting, sov en riktigt djup sömn inatt.

Suck, planerna blev inställda ikväll.. lite tråkigt, och nu lär det dröja ett tag :/
2007-10-06 @ 19:37:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: NotInUse

Skulle ge vadsomhelst för att få träffa dig snart :O

2007-10-07 @ 01:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91