Sjukgymnast

Känner att jag måste ha något att göra nästan hela tiden. vill ha bort tankarna! Bort, bort, bort! Var så skönt idag när jag åkte iväg till sjukgymnasten, Janni hade en liten tid för mig efter. Först var jag hos sjukgymnasten, allt är bra med min hand. Därefter ringde jag Janni och hon hade inte sprungit iväg till körskolan än så jag gick och lämnade av henne där. Sen gick jag en sväng till Coop för att prata med en av alla mina chefer under detta året om min lön. Det visade sig att det hade stått två personnummer på mig och att det hade blivit knas. Detta är nu fixat och ska få min lön nästa vecka, det är inte många pengar, men vafan, ca 300 kronor är mycket pengar ändå. Ja, det tog sin lilla tid där och klockan närmade sig 11.40, Janni hade inte hört av sig så jag gick tillbaka tll hennes körskola för att vänta, men de behövde jag inte göra längre. Vi gick därifrån med orden att hon skulle iväg och övningsköra med mig. Erhm, hennes lärare sa att han inte hörde vad vi hade sagt. Vi bestämde oss för en snabbisfika, på vägen dit mötte vi en fd. klasskompis som slog oss följe så hon slapp äta sin lunch själv. Vi pratade och flamsade en stund innan jag var tvungen att åka hem med bilen till pappa. Suck, hade kunnat stanna där hela dagen med många koppar kaffe.

Jag får väl ta och lyssna på vissa och sätta igång att använda mitt förnuft. Jag får strunta i att gå ut i morgon. Det får bli uppehåll ännu en vecka. Pga min förkyldning, pga trötthet, pga att inte stressa sönder mig lika mycket igen och på grund av ett par andra sacker så känner jag faktiskt ingen större lust. En vecka som man hade sett fram emot tog en helomvänding och man känner ingenting. Jo, olust. Ska se om jag kan fixa mig lite fredagsnöjen iaf. I have to do something.

Tänk att en enda jävla sak kan första Allt. Tänk att jag var den som lyckades. Mitt liv behöver en makeover. Så är det bara. Egetnligen skulle jag släppa precis allt och åka iväg härifrån för att bara komma tillbaka på korta visiter. Damn.
2007-10-18 @ 15:05:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91