Tralalaa..

Ibland kan man bli riktigt förvånad, ibland blir man glad över vad förvåningen innebar. Det var snällt och omtänksamt av dig, jag uppskattade det, trots mitt gäspande. Jag blev glad. Tack.

Idag så var det segt att gå upp, jävligt segt. Jobbet har varit segt i allmänhet, så trött, bara gäspat och hostat en del. Undra om jag med ska få förkyldningen som var och varannan bär på? Jag var ju precis sjuk.. för typ 3 veckor sen. Jävla skit.
Stressade hem efter jobbet, slängde i mig lite mat, försökte få något ordning på skitiga mig. Åkte iväg. Klippte mig, riktigt trevlig frisör. Meen så krympte världen lite till för att hon känner Martin, som är kompis med Nisse, och jag är kompis med Nisse och Malin är min kusin. Världen är liten! Efter detta blev det en fikis med Janni och en sväng till Willys och 10, samt 20krs lådorna. Jag köpte kritor, färgerna såg så ljuvliga ut!

       
2007-10-02 @ 19:36:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91