Trots..

...inställda planer blev kvällen riktigt bra ändå. En lite smålång promenad utan att veta riktigt vad man är och sen ett värmande sällskap därefter, kan det bli bättre? Inte för en kväll med inställda planer iaf.


Idag har jag varit lite duktig, städat lite fast jag är inte klar än och snart ska jag sätta in bullarna i ugnen. Bättre sent att baka dem än aldrig.


Wha, varför ska de vara så svårt att göra något som man vill?! Varför dessa regler? Hur lyckas alla andra som inte uppnår dedär kriterierna? Hur gör dom? Jag vill med.. VILL!
2007-10-07 @ 15:44:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emomelolie ^

Vem är snyggast i Ladies Night ?
Martin, kjell eller Mikael ? Peace .

2007-10-07 @ 15:50:17
URL:
http://www.RealEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91