Vill inte, orkar inte

Bah, idag är en sån dag då allt känns så jävla hopplöst. Det gjorde det igår också. Orkar inte, vill inte, vill bara dra täcket över huvudet och försvinna.

Allt tjat hit och dit, allt som ska göras hit och dit. Påpekningar, ditt och datt. Kämpandet för att inte såra, kämpandet för att hålla god min, kämpandet för att inte säga fel saker, kämpandet att vara på gott humör. Idag är jag lättirriterad, det känns verkligen. Det var inte så farligt förut idag, det började när jag kom hem. När jag inte var ensam hemma, när det och det skulle göras, när tröttheten stegar fram i stora språng. När jag inte vet ut eller in.

Små saker blir så jävla stora. Alla funderingar, alla gärningar. Nä, idag finns verkligen inte lusten. Jävla skitdag och jävla skitliv. Jävla allt.
2007-10-01 @ 19:00:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91