3 månader & 1 dag <3

Tre månader och en dag har nu gått tillsammans med dig. Fortfarande lika kär, eller mer kär stämmer nog bättre. Fortfarande lika lycklig, fortfarande allt positivt. Igår var ännu en underbar kväll med dig, helt otrolig. Ibland är man faktiskt väldigt lyckligt lottad och det är tack vare dig jag är det. Du får mig att känna mig levande. Damn baby, im in love.


Är ganska trött idag pga att det blev en lite för sen kväll mot vad det egentligen skulle ha blivit. Då brydde jag mig inte för jag njöt av varje minut. Det var värt att vara trött idag. Klockan ringde halv åtta och jag var fortfarande lite groggy...men det gick iaf. Klockan nio var jag i Nybro...zZzZzzz.... Halv tio träffade jag Janni och vi gick och fikade. Maffian kom, vi blev rädda. Vi var uttittade och vi blev ännu mer rädda. Vi är helt klart överens om att det var maffian som satt bredvid oss. LÄSKIGT! Det började med två stycken av dom...jag tror summan uppgick i fem stycken innan vi blev för rädda och bestämde oss för att sticka iväg till Kalmar i stället. Vid 11snåret var vi framme i Kalmar. Sprang lite hit och dit och vid halv ett var det dags att åka tillbaka till Nybro igen för "Herr Brittner" skulle ha sin körlektion. Lite sen blev hon men skit samma. Jag åkte hem, hem... så nu sitter jag här hemma, framför datorn och tråkar. Funderar på hur man ska lösa morgondagen. Jag vill ju feeeesta!

2008-01-31 @ 14:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91