Anna&Malin-Dag

Yes, jag hittade till Malins skåp på Kagg. Fan vad duktig jag är. Mycket lustig skola måste jag säga. Jag som tyckte Åkrahäll var rörig vid första, andra och tredje mötet, men detta? Haha, shit, jag skulle aldrig fatta någonting. Eller jo, men inte på ett bra tag iaf.

Vi drog ner på stan och satte oss på Kultsenska och fikade och fikade. Flamsade, hostade och snuffsade. De ena samtalsämnet efter det andra. Länge sen, fruktansvärt länge sen. Inga andra släktingar runt oss, inga andra vänner. Bara vi två. Något som måste göras om med lite kortare mellanrum. Vi drog även till Åhlens, Malin skulle utnyttja sitt presentkort. Det slutade med att hon fick betala 6.50 kr. Billigt köp. Jag gick och köpte mig en bok, Känn Pulsen slå, uppföljaren av Vingklippt ängel. Började läsa den runt halv tolv inatt, kollade till på klockan och upptäckte att den var halv ett. Kunde ha fortsatt ett bra tag till om ingen ögonen ville slå ihop sig.


Idag tänkte jag fika med Janni och antagligen Alex. Ska hämta upp dom runt 16-tiden i Orrefors och sen vidare till Nybro. Jag tror jag är beroende av att fika.. jag kommer bli tjock, jag kommer rulla fram om jag inte gör något åt detta. Jag säger då de...

Nehe, man kanske skulle fixa sig lite lunch och kaffe.. Men vafan ska man ha till lunch? Inte en jävla aning. Oj vad jag svär. Tråååååk.
2008-01-29 @ 14:34:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91