Flowers

Igårkväll var en gosig kväll :) Ibland kan faktiskt kvällarna gå i lås, precis så som igårkväll. Jag suger verkligen in varje sekund med dig, smakar på dom lite extra, håller kvar känslan. Helt underbart. VÅGA BARA INTE MISSTOLKA!


Jag fattade ingenting idag på morgonen. Mobilen som ringer ilsket. Vafan är det frågan om tänkte jag... sen kom jag på att den ringde för att jag skulle upp, upp för att jobba. Jag går upp, väldigt ofrivilligt men tivngar mig in i det sista. Jag och mornar går inte ihop! Jag hatar dom! Blä! Jag klär på mig, sminkar mig, slänger i mig lite frukost och sätter mig i bilen och kör iväg. Jag kanske var lite farlig bilförare idag, var verkligen inte vaken. Höll på att somna flera gånger om, så har det hållt på idag. Ajaj. Det hela blev verkligen inte bättre av att det är ofantligt mycket blommor som doftar just vid denna årstid. Jag+blomdoft=allergi. Yay! Så jag har gått omkring och snuffsat, hostat o låtit en aning hes. Sexigt värre. Yeye, jag vet, har jag allergi och ska envisas med att vara bland blommor, som i en blomsteraffär så får jag skylla mig själv. Men det är kul, så roligt! Fina, vackra blommor. Med allergipiller o panodil går allt! Kom det ihåg!

När jag väl kom hem, väldigt trött så kommer pappa och berättar att när han var nere på affären träffade han två små rara tanter som sa att jag var den goaste tös som hade suttit i kassan där och att de saknade mig. Lite gulligt faktiskt. Jag funderar stort på att gå med i PRO. Ja, ni läste rätt.. Se de såhär, jag gör resor med min farmor, mormor, mamma och faster.. Eh..jag jobbar här och där och träffar väldigt många tanter och gubbar... Är inte mina poäng uppnådda för att gå med i PRO snart? Känns som det.. Haha, gamlingar är ganska söta ibland :)

Nä, nu väntar jag på att mina naglar ska torka så att jag kan slå in mormors födelsedagspresenter och så att jag kan duscha för att sedan krypa till korgs..
2008-01-11 @ 20:16:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91