Inställda planer

Nyår är överskattat precis som planering. Det är alltid hysteri kring nyår, jag har aldrig förstått varför. Även om det blir ett nytt år är allt som vanligt. Ingenting är ogjort.. ingenting kommer att förändras mer än vad det brukar. Det hänger ju på människan själv att göra ditt eller datt, inte på ett nytt år. Undra när folk ska börja inse detta lysande faktum? Antagligen never.. Stackars er.

Jag skulle ju då ha begett mig mot Kalmar igår för att vara med mina vänner däråt.. När jag var halvklar skönk jag dock ihop och insåg att det aldrig skulle gå. Jag skulle aldrig ha klarat det. Därför tackade jag nej och gjorde ett x antal personer besvikna den kvällen. Im sorry, men jag klarade inte att stå ut denna gång. Jag brukar inte banga för fester, denna gång gjorde jag det trots allt.. I stället blev det en kväll hemma och med en del av släkten i Alstermo. Jag hade faktiskt ganska trevligt. Det är dock svårt att känna den sanna glädjen ibland.


Idag blev jag väckt och blev rädd. Jag var inte beredd på att någon skulle väcka mig just då. Vem brukar vara beredd på att bli väckt när de sover btw? Det var bara att skutta in i duschen för att sedan åka vidare till Farmor och fira henne eftersom hon fyllde år igår. För en gångs skull tyckte jag faktiskt om maten vi fick där.. Blev mätt väldigt fort och såklart började jag må illa. Det blir så när man inte är så van vid mängder av mat längre.. usch.. måste ta tag i dedär.. Yeye.. dagen är över och jag ska dra vidare.
2008-01-01 @ 19:27:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91