Kalas

Allvarligt så kanske jag skulle jobba i en blomsteraffär.. Det är nog det mest tillfredställandet jobbet utav de få som jag har haft. Det är en härlig miljö att jobba i, trots allergi... Nu så hade det kommit in mer vårsaker, vilket är underbart. Alla ljusa färger och glada blommor! Ljus har nog trots allt en väldig inverkan på ens humör. Nä, det är ett trevligt jobb.. Synd bara att man inte behövs så ofta som man vill..

Igår var det iaf fullt upp! Jag och Sussi(e?) vimsade omkring och drack kaffe emellan kunderna som rasade in. Men det gick, dock var vi helt slut efter 4 timmar så det var tur att arbetsdagen slutade där. Efter detta spektakel var det bara att stätta sig i bilen för att dra vidare till nästa.. Nämligen kalas hos Mormor som igår fyllde 78 år, Grattis! , trots allt detta som har varit och all kraft hon fick lägga ner på morfar medan han ännu var i livet så ser hon ändå inte ut som en 78 år gammal tant. Precis som farmor.. Hon ser inte heller ut att vara i den åldern hon är... hmm... åldern minns jag inte. Sorry! Yeye, det var trevligt men jag var såå trött. En massa gäspningar från min sida.. Väl hemma fick jag äntligen lite riktig mat och sen segade kvällen sig vidare.. Ännu en gång fann jag ingen mening med att vara uppe utan gick och la mig runt elvatiden kanske den var? Somnade inte förrän runt tolvtiden men iaf..

Idag är bara tråk och alla här hemma är sjuka.. Snart blir säkert även jag det. Vill inte!
2008-01-13 @ 16:48:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91