Komplicerat

När allt faller samman, när ingenting längre sitter ihop och blir som man trodde. Vad gör man då? Vad gör man när livslusten bara passerar och man inte orkar någonting? Vad gör man när man när man nästan har gett upp hoppet för vissa saker? Vafan gör man när man tänker på sånt som man inte vill ska hända?

Hur får man saker att hålla ihop? Hur gör man för att orka hålla samman? ...jag har faktiskt inget svar på den frågan.

En gång i tiden förbannade jag mitt liv för att allt kändes så komplicerat. Det skulle jag aldrig ha gjort. Nu är det mer komplicerat än vad jag någonsin trodde att det skulle bli. När kommer den lätta delen i livet?


Du är mitt lyckopiller, din närhet får mig att känna alla dessa känslor jag vill känna hela tiden. Lycka. Fan vad jag hatar att vara ifrån dig. Jag orkar inte vara ifrån dig.. vill inte vara ifrån dig.. Något som började så bra idag slutade åt helvete. Fanfanfan.. jag hade behövt dig idag, verkligen..
2008-01-09 @ 19:07:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91