Utanför huset

Igårkväll kom jag äntligen ifrån huset väggar. 1 vecka och 2 dagar, isolerad. Fy fan. Kvällen blev helt underbar iaf, trots att Sverige förlorade. Tur att vi inte såg de sista 2 minuterna. Det var iofs redan väntat från första början.

Jag kan inte sätta fingret på de, men gårdagens kväll var helt underbar, obeskrivlig. Retsam och full med värme. Låt ingen ta detta ifrån oss Älskling, låt detta få vara vårt.


Idag klarade jag mig ut en sväng igen, först till affären och sen en snabbis till Alstermo. Det var jobbigt måste jag säga, riktigt jobbigt. När man kom hem kändes kroppen som bly...eller ännu tyngre. Jävla sjukdom! I morgon ska jag försöka jobba från 10-14, får se hur det går. Så som det ser ut nu så måste jag ha lite kraft kvar till kvällen också :P


Denna kvällen kommer dock bli så jävla tråkig. Abslout ingenting att se på på tvn, då menar jag verkligen ingenting. Let's dance? No thanks. Inte min typ av program, verkligen inte. Suck och stön. Vad ska jag göra med resten av kvällen?
2008-01-25 @ 17:19:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91