25 juni

Dagen blev inte som planerat. Jag upptäcker att jag har sms där det står att Malin inte kunde komma pga att vi är lite småsjuka här i denna familjen. Som vanligt ungefär. Alltså började dagen...bra? Nej. Den har fortsatt i samma anda. Tänkte eftersom att jag inte har något att göra idag kan jag likaväl vaxa mig... jag började men gav upp. Jag orkade inte. Det tar sådan tid. Nä, bara för de är tidskrävande så blev jag arg o slängde det. Likabra det kanske. Jag tänkte då att jag skulle baka chokladdrömmar som tröst. Dels testade jag ett nytt recept som jag tyckte var äckligt och så brände jag första plåten. Wtf, jag brukar aldrig bränna det jag bakar! Ni ser, skitdag. Efter detta orkade jag inte med dagen så mycket längre. Dock hade jag erbjudit mig att laga middagen... Den blev lyckad! Det blev en paj... med qournfärs, makaroner och ostsås typ. Jaja, jag tog vad vi hade och vad min fantasi erbjöd. Det blev gott iaf. Jag ska käka det som lunch på jobbet i morgon. Ekonomisk är aldrig fel att vara ibland.

Ikväll är det inget bra på tv så jag kommer få en tråååkkväll. Liksom, Die Hard? BORING! Så jag ska nog dra mig mot duschen nu och sedan se fram emot ett telefonsamtal från min älskade :) Det bästa och mest efterlängade på hela dagen. Tihi..
2008-06-25 @ 20:35:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91