26e juni

Idag på morgonen tog jag det bara lugnt eftersom jag inte började jobba förrän 12 idag. Det var så att säga en mjukstart på jobbet idag också. Jag försökte ta in lite info om SEAglaset jag ska plocka ut i morgon, bara lite saker som kan tänkas säljas i helgen. Annars är det mesta en jävla röra. Fick även i uppgift att plocka om pastillskålar som innehöll en broschyr om cloetta o ett par godisbitar. Detta ska bort från ca. 1600 kartgonger. Låter som ett kul tidsfördriv va?  Vet inte hur många jag ska plocka om...men på ca. 2 timmar hann jag lite mer än 200 kartonger.. Plus ett par bensträckare såklart :)

Kvällen kommer bli boring. Ikväll finns det inget att se på återigen. Måste säga att Die Hardfilmen gick att se på igår.. men jag tänker inte sitta och glo på Sagan om ringen, så lågt sjunker jag inte. Jag ska iaf se Supersize vs superskinny iaf. Måste se hur det går, kommer säkerligen bara hålla mig till att se första avsnittet. Det är inte min grej egentligen. Så tar jag nog en lång dusch...för att fördriva tiden. Tyvärr blir det nog inget telesamtal så jag får somna utan att höra Din röst. I hate it. Men i morgon... I MORGON! DAMMIT som jag har längtat och längtar... Men snart...snaaaaart.!!!
2008-06-26 @ 19:39:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91