29 juni

För varje dag som går känner jag nästan mer och mer avsky för dig. Ska det vara såhär? Ska inte du ta hand om mig i stället för att skada mig så som du gör? Jag har nog fattat fel. Du ska skada mig. Det är så det ska vara. Ju mer tiden går får du mig att känna mig mer och mer hjälplös. Jag tycker inte synd om dig, jag tycker mer synd om mig. Att jag ska behöva stå ut med ditt falska spel, dina lögner, dina bortförklaringar, ditt svek nästan dagligen. Skulle du inte bara kunna låta bli? Snälla...
2008-06-29 @ 14:21:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men gumman..vad du än befinner dig i för situation - Ta ingen skit..bryt!

massor av kramar!

2008-06-29 @ 14:29:26
URL:
http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91