Dagen innan lönen, 24e

Jag måste säga, helt utan att ursäkta mig det minsta, detta är en skitdag. Inte nog med att jag går och slår mig här och där utan jag känner mig totalt osocial vilket till min fördel visade sig att jag skulle sitta och räkna på jobbet. Detta innebar förstås att jag slapp betjäna några kunder idag, förutom ett fåtal. Majoriteten slapp jag utan tvekan. I ca. 4 timmar satt jag och räknade ut procentskillnaden på gamla och nya priser på Orreforsglaset. Låter inte detta väldigt kul? Idag var det faktiskt det när man inte orkade annat.

Nåväl.. jag kom hem och käkade. Sedan dammsög jag källaren samt cyklade för att posta ett brev. Efter detta har jag inte gjort så mycket mer idag, fixat naglarna lite. Annars så har jag bara glott och suckat. SPOLA FRAM TILL FREDAG!! Jag saknar ju dig för fan...

I morgon är jag ledig och får en liten sovmorgon om jag vill, vilket jag lär ta. Senare någon gång så antar jag att Malin kommer. Som vanligt svävar jag i ovisshet, antagligen tills i natt om jag känner denna unga fröken. Och det gör jag?


Nanaaa... ska nog dra upp till sägen och glo på tv. Börjar någon film på 4an vid 20.00 som jag kan se på fram till 21.00 då Morden i Midsomer börjar. Inte för att det är särskilt bra men det är ett tidsfördriv tills att man ska sova.  
2008-06-24 @ 19:55:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91