Grattis Älskling <3

Förut var du ung o söt, nu är du bara söt älskling ;)


Du är den finaste jag vet :)


Igår var jag hos Krille och firade lite igen. Han fick en t-shirt och ett..."checkhäfte". Och jag hoppas att han blev nöjd :) Kvällen var underbar. Gos hela kvällen lång och en promenad, dock frös jag benen av mig. Men det gjorde ingenting. Jag längtar som en galning tills i morgon för då ska vi ses igen. Jag är kär, kär, kär. I dig.



Idag skulle jag och Janni på boxning. Så ringer jag och ska boka, typiskt! Det är sista gången idag nu innan sommaren och så är hon sjuk! Jag som hade sett fram emot boxning. Precis som alla andra gånger då vi ska boxas. Jag måste ändå till Nybro för jag ska till optikern o skaffa lite nya linser tänkte jag. Det blir en fika med Janni iaf som tröst. Eftersom jag skulle plocka upp min bror framåt kvällen så tror jag att jag byter boxningen mot en simtur eftersom han vill inte bli hämtad allför tidigt. Det lär bli ganska tidigt iaf. Inte mitt problem, men en simtur får det nog bli. Det var länge sen. Väldigt länge sen. Ca 3 månader sen.

2008-06-11 @ 14:38:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91