Roligt!

Fikis med Mathias igår var det. Det var kul, han gav mig några goda skratt medan han provade solbrillor. Snyggning där ;)
Nu höll jag på att förskriva mig oxå, tänkte berätta vilka affärer vi besökte.. men det går inte eftersom en present involverades i stadsbesöket. Det får jag hålla tyst om ett tag till. En lite uppskakade väg blev det hem, jag gjorde en omkörning lite för fort, när jag hade kommit om upptäckte jag plötsligt en polisbil med blåljus på. Jag trodde att det var kört, men det visade sig att den inte brydde sig om mig. Jag andades ut. Jädra poliser!

Senare på kvällen åkte jag till Krille. Vi drog ner till sjön för att spana in Bälgaträffen, men det var dött så vi gick hem till honom igen. Inte för att det var ett seriöst besök, men iaf. Sedan gosade vi hela kvällen lång och även här bjöds det på skratt. Du är min sötnos!


Idag jobbade jag en sväng. Fullt upp hela tiden och jag njöt. Jag hade kunnat varit kvar lääänge till, tyvärr gick inte det för jag skulle hänga med Frida till Kosta lite spontant sådär. Jag invigde min första tur med henne. Jag köpte mig ett par mysiga mysbyxor o ett par öronhängen. Billigt och bra. Me like. Frida köpte sig en Sverigetröja :D och en annan tröja samt ett par öronhängen. Lurade även på henne en hårspray. Sedan kom jag hem, åkte och badade med Frida och Lotti. Därefter hem igen. Äta min första rediga mat idag. Har visst råkat att inte hinna med det. Lusigt. Jag som inte klarar mig utan mat. Yeye. Det har varit en mycket bra dag idag iaf!


Nu sitter jag här...funderar på hur jag ska orka gå upp runt 07tiden i morgon. Krille, du kommer bli min död, garanterat.
2008-06-06 @ 22:03:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91