Springbreak, bad, jobb

Oh my, tiden bara springer iväg och jag hinner inte skriva. När jag hinner har jag ingen ork för då är allt bara tråk.

Iaf, helgen blev en dag med Palace Springbreak. Sammanfattning: Jag fick iaf se Takida, i love! Kan tillägga att jag klättrade på en klättervägg, typ 5 meter upp med såndär svårighetsgrad. Tack gode gud för dendär selen. När jag kom upp kollade jag ner, skulle jag aldrig gjort. Med ett barns röst sa jag "jag vill neeer nu!" .
Måste tillägga att på dagen tog jag årets första topp ute! Ganska najs!

På söndagen latade jag mig nästa hela dagen. Sen blev allt stress. Jag åkte och badade med mina bröder framåt kvällen. Stax därefter så skulle jag tydligen åka till Krille så det blev stress av att. Men tack för den kvällen! Den behövde jag verkligen älskling!

Måndagen blev inte som jag trodde. Jag fick hoppa in o jobba i affären, yay! pengar! Det var en trevlig dag och så blev det ett besök hos my love. Jag tog mitt tre dopp och fick med Krille på sitt första. Enligt honom skulle det ju dock ske om några månader. Jag fixade biffen!

På tisdagen blev det även här jobb i affären. Tyngdlyftning med en maaaassa läskebackar m.m. Sleten var jag.


Idag blev ännu en stressdag. Städa, städa, fixa, diska, handla, fixa naglar och åka iväg o boxas. Det var speed på mig. Inget segt frukostätande idag heller. Skönt. Nuu ska jag återväda till säsongens sista avsnitt av Lost.

Bye bye!
2008-06-04 @ 22:43:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91