Underbar helg!!

Helgen har varit den underbaraste någonsin! En sak är säker, jag är riktigt jävla kär.

I lördags klev jag upp runt 07tiden för att jag och Krille skulle till Växjö. Vi drog iväg och gick omkring där några timmar. Helt underbart och gosigt. Varje sekund var den vackraste jag har varit med om. Vi åkte hem. Stannade kvar hos honom ganska länge. Snaggade honom mot min vilja, men vad gör man inte för den man älskar? Trots sitt snaggade hår är han ändå min och min sexi babe :) Jag åkte hem och skulle fixa mig inför kvällen då vi drog till Lenhovda, Bautafesten. Jag, Krille och Frida. Där träffade vi lite roligt folk. Dock inga jag kände sen innan. Kvällen led mot sitt slut och vi drog hem. Helt underbar dag, trodde inte att söndagen skulle fortsätta i samma anda.

På söndagen vaknade jag. Trodde de skulle bli en seg skitdag men så undrar någon om jag vill komma till honom iaf. Så söndagen blev kalas hemma hos Krille. Träffade typ hela släkten och det var ett fasligt liv men roligt. Vi drog och badade emellan mat och fika. Så skönt! När kalaset var slut gick vi en sväng och så badade vi igen. Kallare men hett på sätt o vis ;P Vi åkte hem, gosade ännu mer. Klockan tickade och jag var tvungen att åka hem.

UNDERBAR HELG! JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR!!!!



Idag så skulle jag köra mormor på återbesök i Kalmar. Mamma följde dock med lite spontat. Vi fikade efter de. Drog till ett par affärer och sådär. Det var mys. Tyvärr mådde jag inte bra mot dagens slut, gör inte det nu heller. Värmeslag/solsting. Det tar på krafterna att köra en varm bil en hel dag typ. Samt bli allergisk. Dammit! För övrigt har dagen varit bra.


Sitter o hoppas att jag mår bättre tills i morgon så jag kan åka till Krille och ge honom ett par presenter på hans födelsedag. I morgon har vi pratat med varandra i precis 1 år. Utan tvekan det bästa som har hänt mig. Jag är lyckligast på kärleksplanet!
2008-06-09 @ 22:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91