Underbaraste midsommar!

Jag är nästan världens tröttaste nu tror jag...men jag känner ändå att jag måste dela med mig lite. Såklart började jag få en förkyldning lagom tills att jag skulle iväg till Öland, men den stoppade mig inte. Det var bara lite synd.

IAF, jag hade världens underbaraste dageninnanmidssommar och midsommarafton. Jag menar det verkligen. Helt underbart. Jag är kär, kärare, kärast. Det menar jag också. Allt var perfekt, förutom att jag åkte på fredagskvällen. Förutom det kan jag inte annat än att älska tiden med Krille på Öland. Massa gos. Första doppet i havet. Ett sandslottbygge, dock ville inte Krille hjälpa mig så Lukas och Melinda hjälpte gärna till. Cube och öldrickande. Åh.. SOL! Solen sken, det var varmt. Älsklingen var sexigast och underbarast i världen. Natten var gosigaste någonsin. Detta var precis vad jag, vi behövde.


Så har vi midsommardagen då jag jobbade. Skitförkyld men det gick finfint. Därefter kom söndagen, fortfarande skitförkyld men jag och Camilla grejade biffen. Så kom kvälle, äntligen träffa Krille! Men inte så länge och inte med mycket glädje. Mest ett stort hål av kommande saknad. Nu får jag inte träffa honom förrän på fredag. Det är 5 dagar dit. Jag kommer inte överleva. Det känns som att kursen hamnade på helt jävla fel tillfälle, just nu behöver vi varandra mer än någonsin och så blir det inte så. Jävla saknad! Jag ska begrava mig i sysslor trots att min kropp har sagt ifrån för ett tag sen. I dont care, i just wanna have friday and love!
2008-06-23 @ 20:00:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91