19 augusti

Idag har jag faktiskt bara latat mig, typ. Skulle ha sovmorgon till 11 tänkte jag, blev det så? Nej, vaknade 09 och inte kunde somna om. Men men. Kände mig ganska pigg iaf måste jag säga. Jag satte mig vid TV:n och åt frukost och sen fick jag ett sms från min älskade som skrev att han var hemma från skolans första dag. Då föreslog jag att jag kunde komma till honom, fixa lunch och sen sola lite. Sagt och gjort. Solen fick jag bara vara i någon timme sen skulle jag hem och så har det delvis varit lite moln ute idag trots att det skulle vara molnfritt. Jag är ju ledig. I morgon när jag jobbar däremot....


Kanske dags att göra lite nytta ännu en gång...?
2009-08-19 @ 17:14:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91