21,22,23,24,25 augusti

Blir man arg eller blir man besviken? Jag vet faktiskt inte alls.

I fredags åkte jag och Krille till Göteborg och gick på Liseberg hela dagen lång. I slutet gick jag som en gammal tant. Mina ben värkte så jag visste inte var jag skulle göra av mig själv, Krille tyckte vi kunde gå tillbaka till hotellet. Jag sa"Aldrig, jag ska åååka!"
Vi åkte och åkte, åkte ännu mer och så lite till innan det var dags för stängning. Jag fick åka allt jag ville, hur mycket jag ville! Höjder, snabba, snurriga, jaaa!! Jag kunde inte få nog, inte Krille heller. Vi var som två små barn, men det är klart, vi är ju det.

Dagen efter blev det en rejäl frukost, fick så ont i magen för jag åt för mycket. Det gick ändå. Vi gick på stan, lääänge, läääääääänge. Det enda jag köpte var ett par pyjamasbyxor (jag gör dom till det iaf), 2st T-shirts och ett par tights. Det var det enda. När vi skulle hem skulle vi handla tidningar och så, senare på tåget upptäckte jag att jag tagit en brittisk Cosmopolitan i stället för en svensk........synd.....för det var såååå snygga kläder i den!

Vi åkte två 1klasståg, ett fick man gratis kaffe och frukt i. Hihi, klart man utnyttjar!

   
Enligt herrmodet på HM är dessa brillor hett just nu, även skärmkepsar.

Söndagen bestod av ett besök på Media Markt för att hämta ut Krilles mobil.Även en sväng på stan. Kalmar är bättre än Göteborg. Mysigare. 
2009-08-25 @ 17:13:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91