30 augusti

Så, idag, denna dagen i mitt liv. Nu, nuu, nuuuuuuuuuuu, för snart 1 timme sedan lämnade jag jobbet i Orrefors, för alltid! Tröjorna har jag slängt så det är numera putstrasor. Schemat har jag rivit. Allt som har med jobbet i Orrefors är nu ett minne blott. Jag är ledsen för det, men ändå inte. Jag kommer sakna mina två(tre) guldkorn som har gjort denna sommaren. Vi ses snart igen på en liten återträff och jag längtar dit. Jag hoppas ni reder dessa veckor innan det är finito för er med och butiken stängs.


Så ja, inget mer Orrefors. Väntar bara på lönen den 25 september och hoppas den är rätt samt mitt arbetsintyg sen kan jag bara skita i det.


I morgon blir det inventering på COOP i Alsterbro. Sedan ska jag återgå dit och extraknäcka lite. Ska disskutera det hela i morgon. Först ska jag ha två veckors ledigt och vila upp mig lite tänkte jag. Hoppas det går att ordna.
2009-08-30 @ 18:17:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91