16 december

Nyss hade jag besök av två civilklädda poliser här i mitt hem. Så nu är jag även en del av utredningen. Vi hade ett kort förhör och sedan åkte de igen för att fortsätta sina förhör och arbete. Jag kunde tyvärr inte ge så mycket. Jag jobbar på två ställen, ibland blandar kunderna ihop sig vilket gör de lite svårt att säga vad som skedde var. Jag hoppas verkligen att de får fatt i dedär två asen!

Ännu en gång så förstår jag inte varför man gör såhär. Jag jobbade igår och var glad över att jag inte skulle stänga. Varje gång dörren öppnades undrade jag vem det var. Ibland är man hispig. Det sätter sina spår.


Nu faller snön ner och jag tycker den kan få ligga kvar tills julafton och därom. Det är fint. Nu är de lite lagom. Jag vill ut och åka pulka! Men inte ensam. Snart ska jag köra iväg till Nybro. Blir väl en sakta färd antar jag. De är ju bakhjulsdrift vi snackar om nu och inte framhjul. Märks skillnad. Men skillnaden visste jag om och känt innan. Nu är även naglarna lite pimpade igen. Guld, svart och glitter blev de denna gång.

2009-12-16 @ 13:20:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack för blomtipset, ska testa detta nu :D

2009-12-17 @ 12:57:58
URL:
http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91