17 december

Så idag vaknade jag upp ännu en gång och natten var som vanligt fylld av mardrömmar och röriga drömmar. Jag är trött på dom. Nu har jag snart haft de i en vecka! Jag gick upp och gjorde mig i ordning för att sedan gå ut i de -9 grader kalla vädret för att sopa av min bil som hade ca 10cm snö på sig trots att jag sopade den igår. Sen puttrade jag iväg till affären och öppnade upp den. Jag skulle jobba till 14.00 men det blev 15.15 men lika glad är jag för de. Tyvärr innebar de att jag fick käka lunch så sent som 15.30... Men men. Pengar är pengar.

Idag fick jag även hem ett plusgiro med ca 1300kr på från försäkringskassan. Detta har dröjt sen i september. Det har bara varit krabb eftersom jag skulle skicka in arbetsgivarintyg från tre ställen. Den ena efter den andra jag pratade med ändrade sig ständigt. Men nu har jag dem, nästan. Ska bara till banken någon dag så jag kan sätta in att.
Sen kom det ett antagningsbesked från Komvux, ja, det ser ut som jag hamnar där igen. Samhäll B, Psykologi A samt Information och Layout (de två första har jag redan läst men de roliga kurserna som skulle starta valde de givertvis att ställa in i sista sekund).
Och så en kallelse om blodgivning som jag inte kan gå på eftersom jag tatuerade mig för 3 månader sen och det ska tydligen gå 6 månader. Sen ska man omtestat. Apuhapuh... Omständigt ska det vara.


Nä...nu vill jag bara åka till Krille och gosa ner mig. Egenltigen skulle jag städa... För det behövs och snart hinner jag inte som vanligt..... Lalalaa...
2009-12-17 @ 16:46:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91