19 december

Idag har jag jobbat. Upp vid 06.00 när alla ligger och sover. Endast tomten är vaken...

Jag fick ett samtal igår från chefen som berättade att jag hade två styck julklappar som väntade på mig. Jag blev förvånad, jag trodde presentkortet var julklappen men icke sa nicke. När jag fick syn på dem så började jag genast analysera... Kom fram till att i den ena mååååste det ligga en cloetta-chokladask så jag blev genast besviken. Den nya cloettaasken smakar apa  rent ut sagt. Äckelsmaker i hela. Så jag brydde mig inte om att öppna.

Efter jobbet åket jag en sväng till mormor där jag fick i mig lite lunch och sen satt vi och spröjade med varandra. När jag kom hem runt fyra så öppnade jag de ena paketet för jag tänkte ge mamma det. Men aj så fel jag hade, jag som ändå jämförde med kartongerna vi hade på jobbet. Det var ett "spa-set" med jordgubbsdoft. Haha. Visst de är en såndära skitsak men lite brukar gå att använda :)

Sen fick jag även en presentask från Maybellin med kajalpenna samt mascara i. Vet inte om den är bra men jag behövde en ny mascara iaf. Så det var en rolig julklapp iaf!



Senare framåt kvällen ska jag till Krille. Igår var vi ute och sladdade lite. Eller....jag sladdade. Mohaha. Det är kul nu när man har bakhjulsdrift. Lite jobbigt bara när man ska ta sig upp för backar och den inte vill rikigt. Men de är bara att gasa tills de rasar.
2009-12-19 @ 17:05:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91