24 december

Så var nästan denna julaftonen också avklarad. Sitter och väntar på att jag ska få ett sms från Krille som ska åka från Blomstermåla så jag kan få åka hem till honom och byta julklappar för jag är redan ganska trött.

Nu har alla åkt hem härifrån och kvar är tystnaden. Det hela slutade med lite pengar, presentkort på HM, öronhängen (riktigt snygga), bodyscrub, smyckeshängare som jag antaligen ska designa om lite, neonljus (till bilen, Johan tyckte tydligen jag skulle ha de), en 10anlott som jag vann 10kr på, en bok-Älskade syster som verkar riktigt bra, ett halsband med en bricka på (Krille fick ett likadant av mamma, vi ska hitta på något att gravera in) men det var något jag har sagt länge att jag ville ha för jag tycker de är så fint och nu har jag de! :)), ja det var nog det hela. Jag väntar på Krilles julklappar någon gång.

Dagen har varit helt okej men jag har inte varit överlycklig. Det bästa var när Krille tittade förbi i någon timme innan de skulle fara. Ja.. Julafton är som en vanlig dag fast med presenter och folk.
2009-12-24 @ 20:24:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91