28 december

Världens tråkigaste dag innefinner sig hos mig många gånger om året. Idag är det en sådan dag. Så som tidsfördriv så har jag äntligen unnat mig att beställa Tigi dumb blonde så får vi se om det är något att ha. Annars tycker jag Tigi är bra. Men nu hoppas jag verkligen att detta är det, smakar det så kostar det.



I morgon ska antagligen jag, Krille, Johan och Martina dra iväg till Kalmar på en shoppingrunda och göra av med pengar jag egentligen inte har. Ska köpa ett antivirusprogram (och dom är fan inte billiga!), present till Farmor, kanske ett par jeans om jag har tur och hittar några för en gångs skull. Eventuellt en mobil. EVENTUELLT, beroende på hur min ekonomi ser ut i morgon. Ajajajajjj....


Det är inte mycket spännande och roliga saker som händer längre. Varje dag är det samma visa.
2009-12-28 @ 16:42:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91