3 december

Igår jobbade jag upprikigt sagt röven av mig under fyra timmar och en kvart. Det var mycket jag skulle hinna göra medan jag skulle vara på minst 4 ställen samtidigt. Jag vet inte om jag glömde hälften för det kändes som så. På kvällen belönade jag mig med att klicka hem 10 nagellack från tradera som levererades vid dörren idag.

10 st   -   TWO - WAY PENS   -    METALLIC   Paket  39

Härliga färger och de är en dubbelfunktion på dem. Det finns en pensel som är ganska smal och så uppe i toppen finns det en liten spets där det kommer ut pyttelite nagellack så man kan göra fina små detaljer. Jag har förvisso mina naglar redan lite fixade men jag kunde inte låta bli att måla dit lite extra och jag är nöjd och nu längtar jag tills nästa lediga tillfälle.



Annars har det varit dött. Bakat en banansockerkaka och slappat. Tvättat lite. Snart ska jag äta mat och sen åka till Krille. Jag är redan trött. Jag min dumme fan ska följa med honom till tandläkaren i morgon, han ska vara i Växjö klockan 08 vilket innebär att jag ska gå upp runt sextiden i morgon.... D....Ö....D.... Sånt är livet.
2009-12-03 @ 17:57:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mallesplace ♫ Go My Own Way

Sv: åhh så söt!

Jag har med en chihuahua:)

2009-12-03 @ 23:48:58
URL:
http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91