11 mars

En sån dag då man vaknade upp med en stor motivation men långsamt så försvann den. Trots att jag är "ledig" idag gick jag upp runt 09. Jag kunde ha sovit och haft det skönt. I stället kände jag mig bara dålig och oeffektiv om jag hade gjort det. Jag åt frukost, klädde mig och åkte sedan iväg för att lämna CV:n. Inte ett av ställena ville ha det. På 3 av ställena ska jag återkomma för den personalansvarige var inte där, ett av ställe skulle dom inte ta emot fler. Efter detta kände jag mig trött.

Har försökt att plugga rättskunskap. Det är så intressant men det är för mycket att ha prov på på en och samma gång. Det är för många svåra ord. Ett kapitel i taget hade räckt i stället för 4 på en gång. Just därför jag tycker att det är svåra ord och många är så lika varandra. Fy fan. Jag kommer inte få bra reslutat alls. Vilket ger mig känslor som att inte orka plugga.
2009-03-11 @ 17:02:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91