14 mars

Jahapp, där rök 2 dagars lön och mina sista jobbtimmar. Knappt ingeting kommer jag få i lön nästa månad och de ger mig ångest. Min familj, utom mamma o halvt jag är sjuka. Magsjuka. Ännu en gång. Så igår var jag tvungen att sjukanmäla mig och jag tog de säkra före de osäkra och sjukanmälde mig för idag med. Magsjuka är lurigt så jag vågade inte. Tror inte jag hade orkat heller, kroppen är ganska slut.

Jag samla de krafter jag inte hade och åkte och gjorde mitt rättskunskapsprov iaf igår. Men det var knappt jag fixade det. Men det gick. Nu får man se hur bra eller dåligt det gick på det.

Ska försöka göra lite matte snart med för det är en hel del att göra med den. Puh.
2009-03-14 @ 15:07:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91